Friday, November 26, 2010

lõpuks ometi

Lõpuks jõudsin siis nl50 tasemele. Kuradi vahva tunne on! Viimati grindisin selles limiidis 2008-2009. Kuigi algselt oli plaan juba oktoobri keskel uuele limiidile kolida ja ka päev oli paika pandud, tabas mind siis aga downswing. Põletasin paari päevaga maha umbes 15 byinni. Lõin araks ja jätkasin nl20s. Kuu aega hiljem aga sundsin end nl20st ära kolima. See limiit hakkas lihtsalt ajudele, sest olin kuu aega sisuliselt breakeven. Õnneks algas nl50s kõik hästi, sain mõned byinnid plussi. Ööl vastu tänast aga virutasin lauad kinni ja andsin lauas olijatele edasi sõnumi - F U all. Tegelikult pole ma laudades vähemalt aasta otsa kedagi sõimanud, kuid ühes lauas 9st toimunu ajas kopsu üle maksa. Saan AKo, standard bet preflop, mille üks limper callib. Flop K9x. Limper check, ma bet ja limper all in. Jumala mõtlemata lükkan sekundiga oma stacki sisse. Vastas 99 ja pot limperile. Paar kätt hiljem. Sama laud. Saan 88. Limbin utg+1. button paneb otsa kolmekordse raise, mille mina ja
veel üks jorrs callime. Flop 873. Magus. checkin. Button tõstab pool potti. üks limper foldib ja ma kütan kolmekordselt otsa. Turn 4. Suure tõenäolisusega on mul endiselt nuts. Tulistan kohe ise ja lükkan nupud sisse. Vastane callib viimasel sekundil. Jõuan veel endamisi mõelda, et selge, vastas mingi ülepaar. Kuna ta nii kaua mõtles, siis seti välistasin. Rida ka ei uskunud ja mastitõmmet polnud.
River T. Showdown. Vastasel TT. Panin lauad kinni ja nägemist. Sess jäi tiba rohkem kui byinn miinusesse.
Üks rõõmustav sündmus ka. Olen viimsed kuud olympic onlines mänginud ja kui küsisin rakebacki, pakuti võimalust astuda olympic online "Team Elite" liikmeks. Võtsin pakkumise sisuliselt kohe vastu ja dets alguses, kui Tartus toimub MV, allkirjastame lepingu. Usun, et leping on mulle kasulik. Olen pidevalt diamond tasemel, saan rakebacki vastavalt makstud reigile vähemalt 30% ja võibolla ka mõnele turniirile staket. Eks näis. Natuke hirmutav on aga see, et sisuliselt kõik, nii online prod kui Team Elite tegelased, on olympic online cashis miinuses... Kummaline. Loodan, et olen siis esimene, kes stabiilselt plussi genereerib!

No comments: